شرکت نان آوران

مجله نارین

شرکت نان آوران (9595)
نان آوران                     مجتمع نان آوران با نام تجاری 9595 یکی از تولید کنندگان مهم نان صنعتی واقع در استان البرز میباشد که در سال 1379 تاسیس شد در طول دوران رشد …

Continue Reading
شرکت نان آوران (9595)

نان آوران

 

 

 

خمیر یوفکا

 

 

 

 

 

 

 

مجتمع نان آوران با نام تجاری 9595 یکی از تولید کنندگان مهم نان صنعتی واقع در استان البرز میباشد که در سال 1379 تاسیس شد در طول دوران رشد پرشتاب خود توانسته از یک واحد کوچک تولیدی به مجموعه ای توانمند در زمینه تولید انواع نان های نیمه آماده پیتزا، یوفکا، خمیر پیراشکی و تولید تخصصی انواع پنیر پیتزا تبدیل شود .  شرکت نارین نمایندگی انحصاری شرکت نان آوران است و اولین تولیدکننده پنیر پیتزای بدون چربی و بدون نمک در جهان است.

از خمیر یوفکا در تهیه انواع زیادی از غذاهای فینگر فودی نیز استفاده می شود و بیشتر با انواع غذاهای ترکی نیز خمیر یوفکا دیده شده است. استفاده از خمیر یوفکا در اغلب شیرینی هایی همچون ناپلئونی و شیرینی هایی به نام گیس بافت نیز استفاده میشود. خمیر یوفکا معمولا به دو شکل مستطیلی و مثلثی نیز می باشد.

خمیر یوفکا یک نوع خمیر هزار لا می باشد که بسیار نازک و لطیف می باشد. خمیری است که اصلا نیازی به پف کردن ندارد و در تهیه آن از بیکینگ پودر و یا جوش شیرین استفاده نمیشود.خمیر یوفکا ، خمیری نازک ترد و بسیار پر کار برد در آشپزی ترکیه به حساب می آید. از خمیر یوفکا برای تهیه انواع  باقلوا های ترکی و.. استفاده کرد. این خمیر بسیار ترد مورد استقبال کشور های آسیایی قرار گرفته و در بعضی نقاط این خمیر را به خمیر فیلو می شناسند.

خمیر یوفکا جزو نان و خمیر میباشدیوفکا یک خمیر نازک است که در غذاهای ترکیه ای استفاده می شود.معروف ترین غذای ترکیه ای که با “خمیر یوفکا” درست می کنند ، بورک است

 

محصولات نان آوران :

  1. خمیر یوفکا مستطیلی
  2. خمیر یوفکا مثلثی

خمیر یوفکا

خمیر یوفکا چیست؟

از خمیرهای محبوب و مورد استفاده برای تهیه انواع شیرینی‌جات مثل باقلوا ترکی، انواع پیش‌غذاها مانند سمبوسه و پیراشکی مرغ و بورک، یوفکا (Yufka) و فیلو (Philo/Filo) هستند.

خمیرهای “یوفکا” و “فیلو” خمیرهای بسیار نازک و تُردی هستند که بدون مایه خمیر و مواد پف دهنده تهیه شده و در تهیه آن از مایه خمیر یا بیكینگ پودر استفاده نمی‌شود. معمولا در استفاده از این دو نوع خمیر، (برای تهیه هر نوع دسر یا انواع شیرینی) داخل این خمیرها را با مواد مختلف پُر می‌کنند و در روغن یا فر سرخ می‌کنند؛ البته باید اشاره کرد که گاهی هم به صورت بخارپز می‌توان از این دو نوع خمیر استفاده کرد.

 

خمیر یوفکا 9595 ( نان آوران ) :

یکی از بهترین و با کیفیت ترین خمیر های یوفکا را در ایران است
که با بهترین کیفیت و بهترین ابزار ها و تکنولوژی های روز جهان کار می‌کند و همه استاندارد های جهانی را رعایت می‌کند

 

خمیر یوفکا

 

غذا نشانه عشق و علاقه ای است که شما با آشپزی و خوردن آن را احساس میکنید