شرکت پاک جم

مجله نارین

شرکت پاک جم
شرکت پاک جم   درباره شرکت پاک جم : شرکت فرآورده های گوشتی پاک جم از سال 1379 با محوریت عرضه محصولات با کیفیت و سالم شروع به فعالیت نموده و توانسته نظر مشتریان را جلب و رضایت آنها را …

Continue Reading
شرکت پاک جم

شرکت پاک جم

 

محصولات پاک جم

درباره شرکت پاک جم :

شرکت فرآورده های گوشتی پاک جم از سال 1379 با محوریت عرضه محصولات با کیفیت و سالم شروع به فعالیت نموده و توانسته نظر مشتریان را جلب و رضایت آنها را کسب کند ، به گونه ای که این شرکت را بر آن داشته تا خانواده محصولات خود را منطبق با ذائقه ایرانی و برگرفته از به روزترین متد های تولید غذاهای آماده گسترش داده و محصولاتی مطابق با اصالتهای سفره ایرانی ارائه نماید  که شرکت نارین تنها نماینده انحصاری شرکت پاک جم در مشهد است .

 

افتخارات شرکت پاک جم : 

←ریافت نشان استاندارد از اداره کل استادراد و تحقیقات صنعتی ایران
دریافت نشان حلال جهانی از مرکز تحقیقات اتاق اسلامی (ICRIC)
دریافت گواهینامه بین المللی (ISO 22000 , HACCP , ISO 9001) از شرکت TUV Intercert
واحد نمونه صنایع غذایی از طرف اداره نظارت بر مواد غذایی
برگزیده اجلاس بزرگان زنجیره تامین غذای کشور

 

محصولات پاک جم :

  1. همبر معمولی 30% (12 تایی)
  2. همبر ممتاز 60% (12 تایی)
  3. همبر مخصوص 90% (12 تایی)
  4. کباب لقمه 70% (12 تایی)
  5. استیک ظرفی (12 تایی)
  6. استیک فله اکاسیو (50 عددی)

همبرگر پاک جم

همبرگر چگونه درست میشود ؟

 همبرگر را می توان یکی از خوشمزه ترین و محبوترین غذاهای فست فودی در دنیا دانست .نام این غذای خوشمزه برای اولین بار در منوی رستورانی در نیویورک دیده شد پس بسیاری آن را یک غذای آمریکایی می شناسند.

 اولین همبرگر به شکل امروزی توسط فردی به نام چارلی نادرین در جزایر هند غربی کشف شد . اما همبرگر شهرت و طرفداران خود را مدیون آقای ری کروک است زیرا موسس یک رستوران را در اواسط دهه 1950 بود و در ادامه آقای چارلی نادرین یک خط تولید همبرگر صنعتی نیز تأسیس کرد .

مواد تشکیل دهنده همبرگر ؟

در این قسمت مواد تشکیل دهنده همبرگر را به شما معرفی میکنیم :

گوشت: گوشت یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی در تهیه همبرگر محسوب می شود.

چربی : میزان چربی یکی از مولفه های تاثیر گذار در کیفیت نهایی همبرگر است.

پیاز : پیاز یکی دیگر از مواد اولیه اصلی در تولید همبرگر محسوب میشود , چون پیاز تازه حاوی 90 درصد آب است، بنابراین بایستی آب موجود در آن به منظور حفظ رطوبت مطلوب در محصول نهایی در نظر گرفته شود .

سویا :سویا به دلیل داشتن قابلیت جذب آب به مقدار پنج برابر وزن خود، بازدهی محصول نهایی را افزایش می دهد.

آرد سوخاری: آرد سوخاری و آرد گلوتن از دیگر موادی هستند که در ترکیب همبرگرورد استفاده قرار می گیرند.این مواد به دلیل بالا بودن قدرت جذب آب، نقش مهمی درمحصول دارند.

نمک طعام و ادویه: از جمله ادویه جاتی که در همبرگر  گنجانده شده اند می توان به زیره، زنجبیل، تخم رازیانه، تخم گشنیز، تخم شوید، آویشن، نعناع، فلفل سیاه و سفید، جوزهندی، دانه خردل، میخک، پاپریکا، فلفل قرمز، پودر کاری، سماق و زردچوبه اشاره نمود.

همیرگر

اجزای تشکیل دهنده همبرگر :

همبرگر علاوه بر برگر از سه جزء اصلی دیگر نی

ز تشکیل می شود که در ادامه هریک از آنها را برای شما شرح داده شده است

1_ نان همبرگر 

در ابتدا و پیش از رواج تولید و عرضه نان های صنعتی، هر منطقه از نان های موجود خود برای تهیه همبرگرها استفاده می کرد. اما امروزه نان های مخصوص همبرگر در زمره پرمصرف ترین انواع نان در جهان قرار گرفته اند.

2_ مخلفات 

ساندویچ همبرگرهای کارخانه ای را اغلب با مخلفات متنوعی سرو می کنند. با این حال سیب زمینی سرخ شده یک همراه جداشدنی در کنار انواع برگرهاست. گوجه فرنگی، خیارشور، کاهو، قارچ و انواع سبزیجات مختلف دیگر از جمله مخلفات مورد استفاده در همبرگرهای کارخانه ای هستند.

3_ سس همبرگر

سس های مورد استفاده برای انواع همبرگرها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که از این میان می توان به سس گوجه فرنگی یا کچاپ، سس مایونز، سس های پنیری، سس های دودی مانند سس باربیکیو، سس خردل، سس ترش و تند و سس های میوه اشاره کرد اما بیشتر سس سلیقه ای هستش و سس باید به مزاج فرد و یا مشتری خوش بیایید.