بشیر

مجله نارین

پنیر پیتزا بشیر
شرکت پنیر پیتزا بشیر             پنیر پیتزا بشیر یکی از با سابقه ترین تولید کننده پنیر پیتزا در ایران با حدود 20 سال سابقه و با برند تجاری بشیر یکی از برند های قدیمی در …

Continue Reading
پنیر پیتزا بشیر

شرکت پنیر پیتزا بشیر

 

 

بشیر

 

 

 

 

پنیر پیتزا بشیر یکی از با سابقه ترین تولید کننده پنیر پیتزا در ایران با حدود 20 سال سابقه و با برند تجاری بشیر یکی از برند های قدیمی در تولید این محصولات است و شرکت نارین نماینده انحصاری بشیر در مشهد است.

این پنیر پیتزا در حجم های مختلف و همچنین در انواع و مدل های مختلف عرضه میشود پنیر پیتزا بشیر طعم و کیفیت مخصوص به خودش را دارد و یک پنیر پیتزا صاحب سبک در کار خودش است و میتواند انتخاب خوبی برای خاص شدن پیتزا شما باشد . ویژگی محصولات بشیر خوش عطر و خوش طعم و کشدار بودن آن است. این شرکت یک برند قدیمی و صاحب سبک در تولید پنیر پیتزا است که طعم بی نظیری به پیتزا شما میدهد.

انواع محصولات  بشیر:

  1. پنیر پیتزا ساوری (دو رنگ )
  2. پنیر پیتزا مارگاریتا
  3. پنیر پیتزا ناپولی ویژه
  4. پنیر پیتزا برشا Bresha

پنیر پیتزای خوب و کشدار یعنی پنیر پیتزای بشیر

پنیر پیتزای بشیربا کیفیت و متریال عالی یک انتخاب مناسب برای شماست که می‌خواهید به دنبال کیفیت و کش آمدن بیشتر پنیر هستید. وقتی صحبت از پنیر موزارلا می‌شود طعم کرمی و ملایمی که به پیتزا می‌دهد برایتان تداعی می‌شود. پنیر پیتزا ویژگی‌های یک پنیر پیتزای خوب را دارد. بافت سبک و کشسانی که به پیتزا می‌دهد؛ آن را به سرعت به انتخاب اول پنیرهای محبوب برای درست کردن پیتزا تبدیل کرده است.

 

استفاده همزمان پنیر پیتزا با سبزی های پخته یا خام فراوان باعث می شود که مواد ناسالم پنیر پیتزا کمتر جذب شود.

 

استفاده همزمان پنیر پیتزا با سبزیجات فراوان باعث می شود که مواد ناسالم آن کمتر جذب خون شود و مضرات آن را کاهش می دهد. چربی موجود در پنیر پیتزا از نوع خوبی نیست چرا که این چربی از نوع اشباع شده و ترانس است. اسید چرب ترانس، پروسه کش دار شدن پنیر پیتزا را افزایش می دهد و در حقیقت فرآیند کش دار شدن پنیر پیتزا، کیفیت آن را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. اسید چرب ترانس موجب تخریب رگ های خونی می شود به همین دلیل به بیماران قلبی توصیه می شود که تا حد امکان از پنیر پیتزا استفاده نکنند یا همراه با سبزیجات فراوان استفاده کنند. استفاده همزمان پنیر پیتزا با سبزی های پخته یا خام فراوان باعث می شود که مواد ناسالم پنیر پیتزا کمتر جذب شود .

تولید پنیر پیتزا

در تولید پنیر پیتزا استارترهای آب پنیر به شیر حاوی باکتری های ترموفیل اضافه می شود و سپس به شیر اجازه می دهند تا دوران رسیدن را طی کند. سپس مایه پنیر رنت جهت ایجاد لخته به شیر اضافه می شود. بعد از تشکیل لخته، لخته بزرگ تر بریده شده تا به قطعات کوچک تر تقسیم شود. پس از مدتی لخته ها را هم می زنند تا قسمت مایع از آن جدا شود. بعد لخته ها را از آب جدا کرده و پرس می کنند و آبشان را گرفته و سفت می کنند.

این کار باعث می شود بافت پنیر کمی کش دار و لاستیک مانند شود. سپس با حرارت دادن این حالت کش آمدن بیشتر نمایان می شود. در مرحله بعدی به لخته ایجاد شده فرصت می دهند تا pH را به محدوده ۵/۵-۲/۵ برساند. در این محدوده pH، پنیر قابلیت کشش بهتری پیدا می کند. برای ایجاد بافت مناسب و کشش پذیری، پنیر را به حالت خمیر درآورده و می کشند تا بافت مناسب ایجاد شود. البته اینکه یک پنیر پیتزا خوب کش بیاید یا نه، ارتباط مستقیمی به روش تولید درست و مدت زمان پخت لخته ها دارد. اگر توانایی کارخانه تولید کننده بالا باشد و روش تولید را به خوبی انجام دهد، کیفیت پنیر بالا رفته و در اصطلاح بیشتر کش می آید که شرکت بشیر این ویژگی را به خوبی دارد